Slovo úvodem

Vážení a milí přátelé,

plenární schůze pokračovala ve dnech 15. a 16. dubna. Ve čtvrtek jsme navázali na přerušenou rozpravu k Národnímu plánu obnovy České republiky. Ministr průmyslu nám k tomu řekl:

„Nyní jsme ve 4. fázi průběhu příprav (březen-srpen 2021). V pátek 9. dubna byl materiál předložen do mezirezortního připomínkového řízení, které bude trvat do 23. dubna 2021. Po vypořádání všech připomínek bude Národní plán obnovy předložen k projednání vládě a následně Evropské komisi a Radě Evropské unie. Evropská komise a Rada Evropské unie mají dohromady tři měsíce od předložení, aby posoudily plány České republiky.

Aby mohla Česká republika čerpat prostředky, musí Národní plán obnovy reflektovat specifická doporučení Rady Evropské unie. To znamená přispívat k digitální (alespoň 20 % z celkové alokace) i zelené transformaci (alespoň 37 % celkové alokace).

Dále dodržet princip „významně neškodit“ životnímu prostředí a také reflektovat šest evropských politických priorit (zelená a digitální transformace, konkurenceschopnost a růst, sociální a územní soudržnost, zdravotnictví, odolnost politiky pro příští generaci)."

V pátek 16. dubna jsme se věnovali vládním změnám v exekucích. Schválili jsme, že bezvýsledné exekuce se budou pravděpodobně zastavovat. Také zabavování movitých věci se částečně omezí.

Během rozpravy k tomuto návrhu několikrát zaznělo, že dluhy se mají platit. Je ale zodpovědné hledat vyvážené řešení, abychom pomohli těm, kteří svůj dluh skutečně chtějí řešit a možná se do něj dostali svojí naivitou, hloupostí, nezodpovědností. Těm, kteří mají zájem se neocitnout v dluhové spirále, která je dostane nadosmrti do problému, který nikdy sami nevyřeší. Předlohu nyní čeká další kolo v horní komoře našeho Parlamentu.

Oba jednací dny jsme jednali v omezeném polovičním formátu a vždy před začátkem jednacích dnů proběhlo samotestování poslanců.

Radek Vondráček

Anketa

Využijete online sčítání lidu?

  • ANO 23 hlasů
  • NE 2 hlasy

Archiv anket

Vyhledat diskuzi

Člen Jaroslav Raclavský

Hlasování


Diskuze

Kuloáry
03.12.20

Na výstupu z každého podniku, firmy či živnosti by měla být povinně osazena kontrolní šachta pro kontrolu / monitorování vypouštěné odpadní vody bez ohledu zda voda jde přímo do krajiny nebo na ČOV.. Je to např. v Německu a pak není nutná diskuze kdo co zavinil a čím otrávil řeku / krajinu.

Kvalita výrobku je dána názvem, technologií výroby a složením. Proto výrobek, který má jiné složení nesmí se stejně jmenovat, bez ohledu na to kde se prodává

Na výstupu z každého podniku, firmy či živnosti by měla být povinně osazena kontrolní šachta pro kontrolu / monitorování vypouštěné odpadní vody bez ohledu zda voda jde do krajiny nebo na ČOV..

Ano, souhlasím, ale pro všechny zahraniční investice vč. ze zemí EU

úřad Veřejného ochránce práv má chránit občana proti z****i státu. Na ostatní jeho ochranu jsou zde již instituce policie a soudy

Neznám podnikatele, firmu, že by zaměstnala na dvě, pro firmu důležité funkce, 1 pracovníka (dle velikosti firmy) natož pak na tak dvou vzdálených pracovištích.

Jak při kamerové kontrole elektronicky uhrazeného dálničního poplatku by se kontrolovalo, že auto s invalidou nemusí dálniční poplatek hradit - invalida s průkazem může jezdit různými auty bez dálniční známky

Nezakazoval bych reklamy pouze za předpokladu, že zákonem bude po****no si za půjčku účtovat maximálně 15% všech možných poplatků a úroků z půjčené částky bez ohledu na dobu splácení půjčky.

Ne - žádnou povinnou "součinnost ze zákona", žádné další automatické předávání našich národních kompetencí do EU. Musí být především jasné jak ten "vznikající Úřad evropského veřejného žalobce" vůbec bude fungovat. Protože naše SZ neumí řešit všechny naše kauzy v krátkých lhůtách natož v EU

NE změna vyžaduje ústavní většinu 120..a při pokusu narušit ústavní systém může dojít k takovým zásahům že bude vyžadovat občansko právní... trestně právní ...včetně správních změn správního soudu.Což povede k destabilizaci. Dnes bohatě stačí trestně právní rovina v hospodaření...ap.

Ano jen za předpokladu přínosu pro stát, oblast a národní či státní firmy a ne pro zahraniční korporace a firmy při jiných nákladech a mzdách u nás. Výnos z toho by se měl vracet státu.

Ano, má být, protože bez vztahu muže a ženy není další generace lidstva. Všechny jiné vztahy mezi
muži a ženami jsou jen citové vztahy mezi lidmi. Pak se musí upravit zákon o povinnost starat se v nouzi prarodiče a pravnoučata, tedy o biologické čí "právně uznané" vztahy?

Výjimky ze zákona .- ne, pak je zákon špatný a slouží jen k soudním průtahům

Myslím si, že by zákony o zpřísnění postihu za týraní zvířat měly korespondovat se zákony o ochraně dětí, protože v obou se jedná o živé tvory a na obou se podpisují dospělí lidé či organizace.

Seniorský parlament, z.s., IČ 07132051 © 2018 - 2021. S vytvořil SEPIA SOFT s.r.o..