Slovo úvodem

Vážené členky a členové Senior parlamentu,

po delší časové odmlce mám pro vás pozitivní zprávu. Podařilo se po technické stránce vyřešit další provoz stránek Senior parlamentu a jeho hlavní organizátoři jsou připraveni pokračovat ve stejném duchu, jako tomu bylo ještě na podzim loňského roku.

Já se těším, že budu moci sledovat vaše diskuze. Obsah stránek bude pravidelně aktualizován a budete seznamování s nejnovějšími návrhy zákonů tak, jak přicházejí do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky. Na vaše podněty se hlavně těším i ze své nové pozice předsedy ústavně-právního výboru Poslanecké sněmovny.

Děkuji všem aktivním členům, že se znovu zapojí do diskuzí a doufám, že jejich názory budou použity někdy i v tom našem Parlamentu na Malé Straně.

A snad se po delší době konečně podaří zorganizovat setkání členů Senior parlamentu u nás v Praze ve Sněmovní ulici.

Váš

Radek Vondráček

Vyhledat diskuzi

Centrální rezervační systém

Další témata:

Centrální rezervační systém pro očkování proti covid-19 bude spuštěn v pátek 15. ledna. Zájemce o očkování nejprve na webu při vstupu do formuláře zadá telefonní číslo, na které mu přijde PIN kód pro potvrzení. Poté bude zadávat jméno, trvalé bydliště, rodné číslo, číslo a název své zdravotní pojišťovny. Také si vybere preferované místo, kde se chce nechat očkovat. Je pro vás tento typ přihlášení se k očkování pohodlný? Jaký je Váš osobní názor na centrální evidenci očkování?

Bez problémů jsem přihlásil již první den !odpoledne! svou tchýni včetně rezervace termínu a konkrétní hodiny. Očkování proběhlo bez problémů. Výtka vůči personálu je, že berou lidi jak přijdou a né podle objednaného času. Někteří jsou tam již o několik hodin dřív a řádně objednaní musí čekat.

No přece víme kdo je šéfem vakcinace . Takže kdo to vymyslel, schválil, zpustil, hrdě to hlásá, a už zase rozdává medaile, je znám. Jméno, řekněte jméno pane ministře. (Paralela na jejich známé estrádní vystoupení)

Neznám ve svém okolí nikoho nad 80 let )naši rodiče), kdo byl schopný zvládnout aspoň registraci o rezervaci termínu ani nehovoře. Ti kdo toto vymysleli, schválili a zpustili tento systém jsou nezodpovědní a naprosto jim chybí empatie.

Systém se nepovedl (slabé slovo!)!!! Proč to dělat jednoduše, když to jde složitě, že?
Je zajímavé, že když se chci nechat očkovat např. u AVENIERu, tak si zadám datum, čas a místo. A vyplňuji jen jméno a rok narození. A e-mailovou adresu, kam mi přijde potvrzení.

Doufám, že příspěvek pod mým není reakcí na mou výtku k rezervačnímu systému protože jinak jsem z něj nepochopil vůbec nic. Způsob musí být jen jeden aby v tom nebyl ještě větší zmatek.

Je mnoho způsobů řešení, stačí si jen vybrat ten vhodný způsob a ve správný čas, za případné pomoci rodiny, nebo známých, a též s ohledem na možné dřívější potřebné, protože před 80sátniky je mnoho mladších, kteří jsou zdravotně na tom hůř. Zde by přednosti věku neměly platit.

Schází mně v tom systému možnost aby se, v 30km vzdáleném očkovacím centru, mohli manželé očkování zůčastnit spolu. Příklad: ZTP osobu musí jeden z partnerů doprovodit a třeba za dva dny dostane termín on a musí cestu zopakovat.

Domnívám se, že to pro lidi nad 80 let je složitá i ta rezervace i jak se k očkování dostavit a jak pak čekat až na ně přijde řada mezi mnoha lidmi. Slyšela jsem že v cizině jezdí očkovací týmy za seniory domů. (podotýkám že já se dám očkovat jen až mne budou vydírat a omezovat. dobrovolně ne.

Seniorský parlament, z.s., IČ 07132051 © 2018 - 2022. S vytvořil SEPIA SOFT s.r.o..